poniedziałek, 23 lutego 2009

Zaproszenie na spotkanie z Martyną Wojciechowską

We wtorek, 24 lutego, o godzinie 18.00 zapraszamy w imieniu swoim i Klubu National Geographic Polska na spotkanie z naszą szefową - Martyną Wojciechowską. Spotkanie odbędzie się w Sali Multimedialnej Empik Junior przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie.

Zapraszamy Was na wyjątkowe spotkanie Klubu National Geographic Polska, którego gościem będzie Martyna Wojciechowska - dziennikarka i podróżniczka, szefowa MA i redaktor naczelna National Geographic Polska oraz National Geographic Traveler.



Spotkania poświęcone będzie wyprawie Martyny na najwyższy szczyt Antarktydy, Vinson Expedition 2008, o której już dużo tutaj pisaliśmy. Wyprawa zakończyła się powodzeniem, choć łatwo nie było.

- Antarktyda mnie nie polubiła i potraktowała mnie wyjątkowo złą pogodą. Zupełnie odwrotne uczucie niż to, które ja od pierwszej chwili żywiłam do tego Białego Kontynentu! Aura na Vinsonie jest kompletnie nieprzewidywalna nawet dla zastępu meteorologów, zmienia się dosłownie z minuty na minutę. - Pierwszy raz miałam wewnątrz namiotu temp. -30 stopni Celsjusza.- powiedziała Martyna.


Podczas spotkania przewidziana jest prezentacja multimedialna zawierająca przepiękne zdjęcia oraz niesamowity materiał filmowy prosto z Antarktydy. Zapraszamy, spędźcie wtorkowy wieczór z Martyną! Naprawdę warto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz